.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش 17/5 درصدي حقوق بازنشستگان

فزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي از 117 به 200 هزار تومان در سال جاري باعث اعتراض بازنشستگان کشوري و لشگري مبني بر کمتر بودن حقوقشان نسبت به بازنشستگان تامين اجتماعي شد، اما با اجراي قانون مديريت، اين چرخه به نفع بازنشستگان کشوري چرخيد و حقوق آنها يکباره به طرز چشمگيري افزايش يافت.
اين امر باعث شد اين بار بازنشستگان تامين اجتماعي به دليل کم بودن حقوق دريافتي خود پياپي اعتراض کنند و مسئولان را به فکر پيدا کردن راه چاره‌اي بيندازند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک، سازمان تامين اجتماعي که علاوه بر شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري خود، درآمدهايي را نيز از طريق دريافت حق بيمه کسب مي‌کند، مدام تکرار مي‌کرد در مفاد قانون مديريت اشاره‌اي به بازنشستگان اين سازمان نشده است و از طرف ديگر درآمدهاي اين سازمان پاسخگوي اجراي چنين قانوني که سالانه يک هزار ميليارد تومان برايش بار مالي دارد، نيست.

ادامه اعتراضات و اقناع نشدن بازنشستگان تامين اجتماعي از دريافت چنين پاسخ‌هايي و همچنين همدردي نمايندگان مجلس با آنها، دولتمردان را به فکر انداخت در اين زمينه تمهيداتي بينديشند تا آنکه وزير رفاه و تامين اجتماعي از بررسي کار کارشناسي براي بازنگري حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي جهت برقراري تعادل بين پرداختي بازنشستگان کشوري، لشگري و تامين اجتماعي خبر داد.

هرچند اجراي قانون مديريت براي کارکنان بازنشسته دولتي با در نظر گرفتن شرايط خاصي همچون تحصيلات، سطح سواد، سابقه کاري و مديريتي، جنگ در جبهه و... صورت گرفت، اما مسئولان سازمان تامين اجتماعي نيز بيکار ننشسته و براي تسري اين قانون به بازنشستگان سازمان يادشده، شرط و شروطي گذاشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.